Scroll Top

קידום אתרים אורגני

קידום אתרים אורגני

קידום אתרים אורגני – תנועה אורגנית היא התנועה שמגיעה לאתר שלך דרך דפי תוצאות של מנועי חיפוש (SERP), והיא אחד ממקורות התנועה החשובים ביותר עבור כל אתר אינטרנט.

מדוע קידום אתרים אורגני חשוב? תנועה אורגנית היא תנועה חינמית שאתה מקבל כאשר משתמשים מחפשים את המוצרים או השירותים שלך באמצעות מנועי חיפוש. זה מקור מצוין לתנועה מכיוון שהוא מביא מבקרים שכבר מתעניינים במה שיש לך להציע. זה גם קידום יעיל ומתמשך לאורך זמן מכיוון שאתה לא מסתמך על מודעות בתשלום כדי ליצור תנועה.

קידום אתרים אורגני במרחב הדיגיטלי כולל בתוכו מגוון רחב של פעולות המתבצעות על מנת לשפר ולקדם את מיקומו וחשיפתו של אתר אינטרנט במנגנונים הקיימים כיום באותו מרחב דיגיטלי. קידום יעיל ובולט של אתר אינטרנט אמור להניב בסופו של יום תוצאות מסחריות שיתרמו להגדלת קהל הלקוחות וההכנסה של האתר ומה שהוא מייצג ומוכר.

אחת מטכניקות קידום האתרים המוכרות והידועות נוגע ליכולת לקדם אתר אינטרנט דרך מנועי החיפוש השונים ובראשם גוגל. על מנת שאתר האינטרנט יבלוט באותם מנועי חיפוש שאיפתם של מקדמי אתרים ומפרסמים להביא לכך שהאתר יופיע כמה שיותר “גבוה” בתוצאות החיפוש. על מנת להבטיח תוצאות “גבוהות” שיבליטו את אתר האינטרנט בדפי התוצאות הראשונים נערכים פעולות SEO) Search Engine Optimization) שהן בעצם אופטימיזציה לדרישות המנוע. פעולות במסגרת קידום אתרים אורגני כוללות ברוב המקרים טכניקות גלויות העוסקות בתיקון שגיאות של בוני אתרי האינטרנט, “ניקוי” הקודים של דפי האינטרנט ויישום התקינות וההנחיות הנדרשות של בוני האתרים ממנועי החיפוש, תיקון תקלות שחלות במהלך פעילות האתר, התאמת האתר לשיפורים וטכנולוגיות חדשות בעולם הדיגיטלי. ניתן בעצם לומר שעל אף שפעילות ה-SEO נעשית בעבור קידום מטיב ונכון של אתרי האינטרנט, מדובר על פעילות
קידום טכנית ואין בה פן שיווקי או פרסומי, כפי, שמנגד, פועלים במסגרת חברות פרסום וקידום אתרים.

פעילות קידום אתרים SEO נעשית, כאמור, למול מנוע החיפוש העיקרי והמוכר לכל – גוגל. גוגל נעזרים במנגנונים ותוכנות אשר יודעים לבדוק ולבחון כל אתר אינטרנט, לסרוק את תוכנו ולדרגו באופן שמשפיע על הופעתו בתוצאות החיפוש וזאת על ידי אפיון ביטויים ומילות מפתח הקיימות בכל אתר וזאת על בסיס קביעתה של גוגל עצמה.

אותם תוכנות ומנגנונים של גוגל באים להבטיח ולספק לגולש את התוצאות הרלוונטיות ביותר למילות החיפוש והביטוי אותם הקליד הגולש. מעבר לכך, קיימים מאות קריטריונים נוספים אותם גוגל בוחן וזאת בכדי לסנן ולדרג את אתרי האינטרנט במרחב הדיגיטלי – כל זאת על מנת להעניק לגולשים רשימת אתרים רלוונטית ביותר, כשאלו המופעים בדפי החיפוש הראשונים יהיו אלו שאליהם התכוונן הגולש.

חברות פרסום וקידום אתרים העוסקים בשיווק של אתרי אינטרנט, מכירים בחשיבות הרבה של הפעלת צוות קידום אתרים אורגני מיומן ומעודכן. שילוב נכון של טכנולוגים ואנשי פרסום מהמעלה הראשונה יביאו להצלחת חשיפת האתר והרלוונטיות שלו הן בעולם הדיגיטלי והן בעולם העסקי.

הוספנו כאן מדריך קצר לקידום האתר שלך באופן אורגני

ביצוע אופטימיזציה לאתר שלך
הצעד הראשון הוא לבצע אופטימיזציה לאתר שלך. אופטימיזציה כרוכה בהפיכת האתר שלך לידידותי יותר למנועי חיפוש: אופטימיזציה של תוכן האתר שלך, כותרות, תיאורים, כתובות אתרים ותמונות. בנוסף, עליך לוודא שהאתר שלך מותאם לנייד, נטען במהירות ומאובטח.

מחקר מילות מפתח
מחקר מילות מפתח הוא חיוני לכל אסטרטגיית קידום אתרים אורגנית מוצלחת. זה כרוך במציאת מילות המפתח והביטויים שמשתמשים מחפשים הקשורים למוצרים או לשירותים שלך. ניתן להשתמש בכלים כמו Google Keyword Planner או Ahrefs כדי למצוא את מילות המפתח המתאימות לאתר שלך.

אופטימיזציה בדפי האתר
אופטימיזציה בדפי האתר היא תהליך של אופטימיזציה של הדפים הספציפיים של האתר שלך כדי להיות מדורג גבוה יותר בתוצאות של מנועי החיפוש. זה כולל אופטימיזציה של כותרות הדפים, התיאורים, כתובות הדף, התוכן והתמונות שלך.

יצירת תוכן חדש 
יצירת תוכן איכותי, מעניין ואינפורמטיבי חיונית לקידום האתר שלך באופן אורגני. כדאי להתמקד ביצירת תוכן שפותר בעיות של משתמשים או עונה על שאלותיהם. בנוסף, עליך ליצור תוכן שניתן לשיתוף וקישור, מה שיכול לעזור להגביר את הנראות והסמכותיות של האתר שלך.

בניית קישורים נכנסים
בניית קישורים היא תהליך של רכישת קישורים נכנסים באיכות גבוהה לאתר האינטרנט שלך. קישורים נכנסים הם קישורים שמפנים לאתר שלך מאתרים אחרים. הם מהווים גורם דירוג חיוני עבור מנועי החיפוש. כדי לרכוש קישורים נכנסים, אתה יכול ליצור תוכן שניתן לשתף, לפנות לאתרים אחרים, לקנות קישורים מחברות בתחום או להשתתף בבלוג כאורח.

שיווק ברשתות חברתיות
שיווק במדיה חברתית יכול לעזור להגביר את הנראות של האתר שלך ולמשוך משתמשים חדשים. אתה צריך להתמקד ביצירת תוכן שניתן לשתף וליצור מעורבות עם העוקבים שלך. בנוסף, עליך להשתמש בפלטפורמות מדיה חברתית כדי לקדם את התוכן שלך ולהוביל לתנועה לאתר שלך.

SEO מקומי
אם יש לך עסק מקומי, קידום אתרים מקומי יכול לעזור להגביר את הנראות שלך בתוצאות החיפוש המקומיות. זה כולל אופטימיזציה של הרישום שלך ב-‘Google לעסק שלי’, יצירת תוכן מקומי ורכישת קישורים נכנסים מקומיים.

אם אתה מעוניין ללמוד עוד על הנושא ניתן להיעזר בסדנא הדיגיטלית של גוגל 

השאר תגובה

Privacy Preferences
When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in form of cookies. Here you can change your privacy preferences. Please note that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we offer.