Scroll Top

פרסום אתרים בגוגל

פרסום אתרים בגוגל

פרסום אתרים בגוגל – 10 כללים לקידום אתרים מוצלח

במציאות של היום, אתר אינטרנט איכותי אינו מספיק כדי להגיע לקהל היעד שלך. פרסום אתרים בגוגל יעזור לך יחשוף את האתר שלך  ללקוחות הפוטנציאליים הרלוונטיים לעסק שלכם. אחת הדרכים הטובות לעשות זאת היא על ידי קידום האתר שלך במנועי חיפוש כמו גוגל. עם זאת, קידום האתר שלך בגוגל אינו משימה קלה, ואתה צריך לפעול לפי כללים מסוימים כדי להפוך אותו להצלחה.

במאמר זה נדון ב-10 הכללים המובילים לקידום אתרים מוצלח בגוגל.יהיה מיותר לציין בפניכם מהי החשיבות של קידום האתר שלכם: גם אתם יודעים כי מבלי שהאתר שלכם יקודם בגוגל, אין לו באמת תכלית. מה שלא ברור לכל בעלי העסקים, הוא מה באמת צריך על מנת לקדם את האתר. לפניכם, 10 דברים בסיסיים (אך חיוניים) שבלעדיהם לא ניתן לקדם אתר בגוגל. מה עובד? היצמדות לאותו מתווה בסיסי. מה פחות יעבוד לכם? קיצורי דרך שיבזבזו את זמנכם וכספכם לשווא.

1.מקדם אתרים מקצועי ומנוסה
פרסום אתרים בגוגל מצריך ידע רב, יצירתיות, היכרות עם מערכות, דיוק ובעיקר – ניסיון. קידום האתר איננו נשען על פעילות ספציפית או נוסחה מדויקת שתוכלו ליישם, אלא להפך: קידום האתר מבוסס על תכנית מותאמת אישית – אל העסק והאתר שלכם. בנוסף, הקידום דורש התמסרות טוטאלית לתהליך המבוססת על השקעה רבה בזמן. לכן,  בתור בעלי עסקים עסוקים במיוחד, כדאי בהחלט להפקיד את המלאכה אצל גורם חיצוני.

2.ביסוס אסטרטגיה מתאימה
אחרי שיש לכם מקדם אתרים, יש לכם גם את התנאי הבסיסי לגיבוש אסטרטגיה. מה זה בעצם אומר? כאמור, לכל עסק ואתר צרכים שונים, ציפיות שונות, קהל יעד שונה ומטרות אחרות. בהתאם לפרמטרים אלו, תוצע לכם תכנית אסטרטגית: תדירות הקידום, שיטות פעולה, ערוצי הקידום וכיוצא בזה. בגדול, תוכלו אתם לבחור איך לבצע פרסום אתרים בגוגל:

שיטה אורגנית – קידום טבעי באמצעות העלאת תוכן איכותי ואופטימיזציה של דפי האתר
שיטה ממומנת – קידום באמצעות מערכת הפרסום של גוגל אדוורדס

מדובר על שיטות שונות לחלוטין, כאשר כל שיטה מגלמת בתוכה יתרונות וחסרונות. שימו לב כי אין שיטה אחת שעדיפה על אחרת, אלא שיש את האסטרטגיה הנכונה לכם ספציפית.

3.תכנית עבודה מסודרת
אם יש משהו שאסור לוותר עליו הוא על תכנית עבודה מסודרת ומפורטת. מה תכנית שכזו כוללת?

*ציון האסטרטגיה הנבחרת
*מטרות ברורות (מקום ראשון בגוגל, X לידים, מספר כניסות בחודש לאתר)
*שיטות להגדלת התנועה אל האתר (תוכן איכותי, קישורים חיצוניים, רשתות חברתיות)
*המשאבים הנדרשים לטובת יישום התכנית ועוד…
*תכנית העבודה חיונית גם לכם וגם למקדם: אתם יכולים לדעת לקראת מה אתם הולכים, המקדם לעומת זאת, יכול לבחון בהמשך את יעילות התכנית

4.סבלנות
פרסום אתרים בגוגל בשיטה אורגנית לא מתחיל ונגמר ביום אחד. היה זה אולי אידיאלי, אך בפועל מדובר על השקעה שמניבה פרי רק כעבור מספרים חודשים. הסבלנות משתלמת? חד משמעית. במידה ואתם מעוניינים בתוצאות מידיות, השיטה הממומנת היא אופציה קיימת, אך חשוב להבין כי באמצעותה לא בונים מותג ונכס דיגיטלי.

5.דגש על קריאת דו”חות, הסקת מסקנות והפקת לקחים
התכנית שתבוסס לטובת קידום האתר שלכם גמישה. מאד. מה זה אומר? כל עוד התכנית תעבוד ותספק את התוצאות שהוגדרו כמטרות, מצוין. במידה ולא? ניתן לשנות אותה: לחלק את תקציב העבודה בצורה שונה, לחזק ביטויים ספציפיים בתכני קידום, לבחון אפשרויות לשיתופי פעולה וכן הלאה.

6. צור תוכן איכותי
הבסיס לכל קידום אתרים מוצלח הוא תוכן איכותי. התוכן של האתר שלך צריך להיות אינפורמטיבי, רלוונטי ומעניין, לענות על הצרכים של קהל היעד שלך. הקפד לעדכן את תוכן האתר שלך באופן קבוע כדי לשמור על מעורבות הקהל שלך ולגרום לו לחזור בתדירות גבוהה.

7.התמקד בחוויית משתמש
חווית משתמש חיונית לקידום אתרים, מכיוון שהיא משפיעה על המעורבות באתר שלך ועל שיעורי ההמרה. ודא שעיצוב האתר שלך ידידותי למשתמש, והניווט באתר שלך קל לשימוש.

8.הישאר מעודכן עם עדכוני האלגוריתמים של גוגל ( חשוב לקידום האורגני )
האלגוריתם של גוגל מתפתח ומשתנה כל הזמן, וחשוב להישאר מעודכן בעדכוני התוכנה האחרונים כדי להבטיח שדירוג האתר שלך לא יושפע לרעה. ודא שאתה פועל לפי ההנחיות והשיטות המומלצות של Google כדי להקדים את המתחרים.

9.השתמש ב-Google לעסק שלי
גוגל לעסק שלי הוא כלי חינמי המאפשר לעסקים לנהל את הנוכחות המקוונת שלהם בגוגל, כולל האתר שלהם, ביקורות ומידע עסקי. ודא שאתה תובע בעלות, פותח ומתפעל את הפלטפורמה כדי לשפר את הנראות של האתר והעסק שלך ב-Google, וגם כדי להגביר את ביטחון הגולשים במוניטין ובעשיית עסקים עם המוצרים או השירותים שלך.

10.התמקד בקידום אתרים מקומי
אם יש לך נוכחות פיזית, כמו חנות או משרד, חיוני להתמקד ב-SEO מקומי כדי למשוך לקוחות קרובים. ודא שאתה מפרט על העסק שלך באתרי אינדקס רלוונטיים, וודא שתוכן האתר שלך מותאם למילות מפתח מקומיות.

בראל.דיגיטל מציע מגוון נרחב של שירותים כדי לעזור לעסקים ולבעלי אתרים להצליח באינטרנט. מאופטימיזציה של דפי האתר ועד לניהול מדיה חברתית, צוות המומחים שלנו יכול לעזור לך להשיג את המטרות שלך ולהגיע לקהל היעד שלך. אנו נותנים שירות מקיף עבור כל הצרכים  שלכם ועוזרים לכם להגדיל את הכוח של תחום הדיגיטל בחברכם

השאר תגובה

Privacy Preferences
When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in form of cookies. Here you can change your privacy preferences. Please note that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we offer.