Scroll Top

פרסום באדוורדס – חסכון בעלויות

פרסום באדוורדס

פרסום באדוורדס יכול להיות כלי אפקטיבי לקידום העסק שלך באינטרנט, אך הוא גם עלול להיות יקר אם לא נזהר.  ישנן מספר דרכים שבהן תוכל לחסוך כסף במסעות הפרסום שלך ב-AdWords מבלי להקריב את הביצועים.

רקע כללי – מחירי הפרסום באדוורדס ( מחיר להקלקה ) בארה”ב עלו בשנתיים האחרונות ב 26% בממוצע העליות הגבוהות ביותר היו בענפי המכוניות ושירותים משפטיים. גם בישראל ישנה עליית מחירים בכל התחומים ומנהלי הקמפיינים נדרשים לעבודה מקצועית עם יותר צומת לב ויצירתיות כדי למקסם ולשמור על מחירים שפויים לקמפיינים השונים.

איכות המודעה
הדרך העיקרית להפחית את עלויות הפרסום בגוגל אדוורדס הנה דרך שיפור דירוג האיכות של המודעה. ככל שפרמטר זה יהיה גבוה יותר נצטרך להשקיע פחות כסף להקלקה כדי להיות באותו המיקום של הצגת המודעה. דירוג האיכות נקבע לפי מספר פרמטרים: היסטוריית הביצועים של החשבון, אחוזי ההקלה של מילות המפתח, רלוונטיות של המודעה, מילות המפתח במודעה, ודף הנחיתה, ביצועי החשבון יחסית למתחרים ועוד .

מחקר מילים
ביצוע מחקר מילים טוב כדי לפרסם רק במילים רלוונטיות הקשורות קשר הדוק לקהל היעד ועל ידי כך להביא לאתר/דף נחיתה רק לקוחות רלוונטיים ולחסוך הקלקות מיותרות. השתמש בכלי לתכנון מילות מפתח של גוגל כדי למצוא מילות מפתח שרלוונטיות לעסק שלך ובעלות נפח חיפוש גבוה, אך תחרות נמוכה. זה יעזור לך לקבל את המרב עבור הכסף שלך ולהבטיח שהמודעות שלך יוצגו בפני אנשים שסביר להניח שהם יתעניינו במוצר או בשירות שלך. השתמש במילות מפתח שליליות כדי לסנן מונחי חיפוש לא רלוונטיים. מילות מפתח שליליות הן מילים או ביטויים שאינך רוצה שהמודעות שלך יופיעו עבורם. לדוגמה, אם אתה מוכר נעלי מעצבים יוקרתיות, ייתכן שתרצה להוסיף “זול” או “הנחה” כמילות מפתח שליליות כדי למנוע את הצגת המודעות שלך בחיפושים כמו “נעלי מעצבים זולות”.

גוגל אנליטיקס
עוד אופציה טובה לחסכון הנה שימוש בגוגל אנליטיקס לניתוח תנועת הגולשים שהגיעו ממילות המפתח השונות של הקמפיין הממומן. באמצעות באנליטיקס אפשר לנתח לעומק מה המסלול שעשה כל גולש שהגיע ממילות המפתח השונות כמה מהם השלימו יעדים שהצבנו ועוד מידע חיוני לניתוח האפקטיביות וההחזר על ההשקעה של קמפיין הפרסום

טיפול בדף הנחיתה / אתר האינטרנט
ודא שדפי הנחיתה שלך מותאמים להמרות. דף הנחיתה שלך צריך להיות קשור באופן הדוק לעותק המודעה שלך ולהציע הצעת ערך ברורה ומשכנעת. השתמש בוויזואליות חזקה, בשפה משכנעת ובקריאה ברורה לפעולה כדי לעודד את המבקרים לבצע פעולה ולהמיר ללקוחות.

אסטרטגיות הצעות מחיר
דרך נוספת לחסוך כסף בפרסום בגוגל אדוורדס היא לנצל את אסטרטגיות הצעות המחיר השונות הזמינות. Google מציעה מספר אסטרטגיות מתן הצעות שיכולות לעזור לך לבצע אופטימיזציה של הוצאות המודעות שלך –  האסטרטגיות העיקריות שבהן:
הצעות מחיר לפי יעד לרכישה: אסטרטגיית הצעות מחיר זו מאפשרת לך להגדיר מחיר יעד לרכישה (CPA), שהוא הסכום שאתה מוכן לשלם עבור כל המרה. לאחר מכן האלגוריתם של Google יתאים את הצעות המחיר שלך בזמן אמת כדי למקסם את ההמרות תוך שמירה על מחיר היעד שלך לרכישה.
מתן הצעות יעד על הוצאות פרסום: אסטרטגיית הצעות מחיר זו מאפשרת לך להגדיר יעד החזר על הוצאות פרסום (ROAS), שהוא כמות ההכנסה שאתה רוצה להפיק עבור כל דולר שאתה מוציא על פרסום. לאחר מכן האלגוריתם של Google יתאים את הצעות המחיר שלך כדי למקסם את ההחזר על הוצאות פרסום.
הגשת הצעות מחיר מוגברת לקליק: אסטרטגיית הצעות מחיר זו מתאימה אוטומטית את הצעות המחיר שלך בזמן אמת על סמך הסבירות להמרה. אם גוגל תקבע שסביר יותר שקליק מסוים יביא להמרה, היא תגדיל את הצעת המחיר שלך כדי לשפר את הסיכויים שלך לזכות במכירה הפומבית.
על ידי שימוש באסטרטגיות מתן הצעות אלו, תוכל לוודא שאתה מפיק את המרב מהוצאות המודעות שלך ומקסום ההחזר על ההשקעה שלך.

השימוש והעבודה עם מערכת הפרסום של גוגל הופכת למורכבת ומסובכת יותר עם השנים – שיקלו להשתמש במקדם אתרים מקצועי כדי לשפר את התוצאות ולחסוך בעלויות מותרות 

השאר תגובה

Privacy Preferences
When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in form of cookies. Here you can change your privacy preferences. Please note that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we offer.