Scroll Top

קידום עסקים באינטרנט

Smiling coffee shop owner typing on a laptop while talking

קידום עסקים באינטרנט

כיום אנשים רוכשים דרך האינטרנט, מתעדכנים דרך האינטרנט, נפגשים עם חברים דרך האינטרנט, מבררים מידע חיוני דרך האינטרנט וכדומה, כך שאין סיבה שהם גם לא יקדמו את העסק דרך האינטרנט, כאשר לא רק שאין סיבה, אלא מדובר בצעד הכרחי ומתבקש, ולו כי כיום כולם מבררים ברשת מידע טרם הרכישה, עורכים ברשת השוואת  מחירים, מחפשים ברשת פתרונות וכדומה, משמע אם גם כך הלקוחות מחפשים אותכם ברשת, כל שנותר לעשות זה לעזור להם למצוא וכמובן לגבור על המתחרים, ופה קידום אורגני וקידום ממומן נכנסים לתמונה.

שתי תובנות

ראשית נבהיר שקידום דרך הרשת אינו שמור רק לעסקים גדולים, אלא גם לעסקים קטנים, וזאת כי בין היתר יש פעולות שיווק חינמיות שרק דורשות מעט למידה לצד תחזוקה עצמית. עוד נבהיר שקיימים מגוון מוקדים שניתן לפעול בהם, ולו בו זמנית, ועל כן על כל עסק לבחור את הזירה שנכונה לו בהתאם למאפייני קהל היעד, אופי העסק ומטרות העסק. כך למשל אם מדובר בעסק שמוכר פריטים שמצטלמים היטב מוטב להשקיע בשיווק באינסטגרם, אם מדובר בקהל יעד שקורא מאמרים מוטב להשקיע במאמרי טאבולה ואם מדובר בקהל יעד שמסתובב בפייסבוק מוטב להפגין נוכחות גם שם.

דגשים חשובים

כיום שיווק איכותי ברשת דורש מיומנות גבוהה, אך באופן כללי יש מספר דברים שחשוב לדעת, וזאת ששיווק דיגיטלי דורש השקעה רבה לצד דיוק מרבי, ואילו הלקוחות נרתעים כאשר הם מרגישים שרודפים אחריהם, או כשמנסים לשווק להם בכוח. אי לכך נדרשים להיות מתוחכמים ולמשוך את הלקוחות אליכם, ופה ניתן למצוא מגוון דרכים יצירתיות, כאשר באופן כללי יצירתיות היא בהחלט חלק משם המשחק.

פשוט? כן ולא!

לא מעט אופציות שיווק עשויות להיראות פשוטות, אך בפועל חשוב להכיר את הכללים שמאחורי הקלעים. כך למשל אם מפרסמים תמונה באינסטגרם יש להקפיד על תיאור הסרטון, על בחירה של כותרות מושכות, על שימוש במילת מפתח נפוצה, על שימוש מושכל ב האשטאג וכדומה.

יש דברים שחייבים לעשות

כפי שציינו קיימים עסקים שיחליטו לשווק ביוטיוב וקיימים עסקים שיחליטו לפרסם בפייסבוק, אך יש דבר אחד שסך האתרים חייבים, גם אם הם כל לא מתכוונים להשקיע ב שיווק אינטרנטי, ופה כמובן מדובר בהקמת אתר עסקי. מדוע? כדי שלקוחות שמבררים אודותיכם יקבלו רושם חיובי, כדי שהקישורים שמפרסמים ינותבו להיכן שקיים מידע נרחב, כדי שיתאפשר לסגור עסקה גם באמצע הלילה, כדי שהלקוחות לא יבזבזו את זמנכם אלא יקבלו את סך המידע באופן מסודר וכדומה. מסקנה? קידום עסקים באינטרנט הנו עולם של אפשרויות שרק צריך לדעת לנצל!

השאר תגובה

Privacy Preferences
When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in form of cookies. Here you can change your privacy preferences. Please note that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we offer.